Poznajcie nasz dział BOK.
Biuro obsługi klienta to wbrew pozorom bardzo wymagający dział, gdyż gama obowiązków jest tu niezwykle wielowektorowa. Praca w tym zawodzie to nie tylko kontakt telefoniczny z klientami, ale również wiele różnorodnych elementów, w tym kwestie związane z działaniem firmy zarówno przed, w trakcie, jak i po sprzedaży wyrobu gotowego. W związku z tym, profesjonalna obsługa klienta stanowi istotną koncepcję we współczesnej logistyce i zarządzaniu.
Danuta to imię pochodzenia litewskiego od słowa danutie (będącego połączeniem znaczeń niebo i córka) lub łacińskiego, od słowa donata (darowana przez Boga). Charakteryzuje ją wyjątkowa kultura osobista i subtelność.
To właśnie nasza Danusia. Jest bardzo skrupulatna – więc dba o potwierdzanie Państwa zamówień, ma ciepłą barwę głosu – więc najczęściej to właśnie ona odbierze telefon, ma obszerną wiedzę o firmie – więc doskonale zaadresuje Wasze potrzeby przekazując temat np. naszym handlowcom.
A na koniec przypominamy: że numer telefonu do Biura Obsługi Klienta TOMEX to +48 666 40 16 40, a dla osób preferujących kontakt mailowy: bok@etykiety-tomex.pl oraz zamowienia@etykiety-tomex.pl