Witajcie,
Wkrótce u niektórych z Państwa w skrzynkach mailowych pojawi się wiadomość z TOMEX, z prośbą o wypełnienie ankiety badającej satysfakcję klientów.
Dziś o tym, czemu to robimy i dlaczego to takie ważne?
Odwoławszy się do źródła – czyli normy ISO 9001:2015 – czytamy, że organizacja powinna monitorować stopień percepcji klienta, w jakim jego potrzeby i oczekiwania zostały spełnione. Jest to punkt 9.1.2 ww. normy – zadowolenie klienta, będący elementem części 9. Ocena efektów działania. Norma w dużej mierze nakierowana jest na działania mające zwiększyć satysfakcje klienta a jej podejście opisowe, zakłada ciągłe doskonalenie procesów. Jedynie zbadanie aktualnego poziomu satysfakcji klienta pozwoli zbadać Wasze (drodzy klienci) odczucie i waszą opinię – która wraz z pozostałymi, zebranymi opiniami, zbuduje obraz sytuacji – tego, co można poprawić, by zapewnić jeszcze lepszą obsługę.
Czemu służy takie badanie?
1. Jest źródłem informacji na temat mocnych i słabych stron firmy,
2. Jest źródłem wskazówek, sugestii czy uwag,
3. Jest źródłem informacji o możliwości lub konieczności podjęcia działań usprawniających.
Spodziewajcie się proszę korespondencji – gdyż niebawem wyślemy w świat setki maili – spokojnie – każdemu klientowi po jednym ????
Podobne badanie zostanie przeprowadzone w drugiej połowie roku. Z góry dziękujemy za poświęcenie 3-4 minut naszemu badaniu – gdyż w TOMEX dążymy do wykraczania ponad poziom Waszych oczekiwań.